romantical-love-painting-photoDeşi e încă seara, întunericul m-a cuprins, dar nu mi-e frică căci mănuşa mă ţine strâns de mână. Vântul e cochet în astă seară, aleargă voios prin firele de păr castaniu, prin frunzele galbene de pe copaci şi se opreşte la trecerea pentru pietoni.

Aglomeraţia îmi face bine, îmi şopteşte vorbe de amor şi mă face fericită. Lumea, trece grăbită sau merge la pas, o fată zâmbeşte – nu i-am auzit fericirea, dar i-am văzut culoarea. Oraşul abia s-a trezit din amorţeala tristă de dimineaţă, căci oamenii chiar dacă sunt obosiţi sunt fericiţi că merg acasă! Oraşul trăieşte alături de noi, plânge şi zâmbeşte, aleargă şi se odihneşte în fiecare zi la lumina felinarelor din parc. Nu e doar electricitatea sau vre-un bec colorat, e mai mult decât atât! e fericirea copiilor care aleargă pe alee, e pacea buneilor ce se odihnesc pe scaun, e plimbarea iubirilor ce păşesc alene pe cărări înguste… e mai mult decât lumina felinarelor, e lumina sufletelor noastre.

Leave a Reply

