Suntem oameni maturi, avem obligații si responsabilități, un cod de legi nescrise și o multitudine de principii morale. Încercăm să fim buni și să le respectăm, pentru cei de care depindem și cei care depind de noi.

Aș vrea și eu să evadam,  te-aș lua de mână și tu ai închide porțile în urma noastră. Mergi cu încredere, cunosc drumul. În satul meu e mereu vară, coborâm la vale pe la umbra copacilor, facem la dreapta și pe portița îngustă, din lemn vechi, intrăm în hărman  (grădină ) Pe lângă butucii  de vie pasim grăbit pe cărarea înverzită. Mai facem odată la dreapta și am ajuns la o căsuță de lut cu ușa albastră și ferestre mici. E casa în care am copilărit, de aici vin cele mai puternice amintiri și aici, lângă bunei, la umbra salciei de la poartă găsesc mereu refugiu.

Poate ai și tu în amintiri un colțisor de rai, mergem data viitoare. Până atunci, tu scoate măsuța rotundă din tindă, eu voi aduce scaunele, bunica a scos din cuptor plăcintele cu brânză iar bunelul a adus cel mai bun vin roșu.

Poftim la masa! în colțișorul meu de rai.

Leave a Reply

