Tu crezi in îngeri? Eu da… i-am întîlnit de mai multe ori, atunci când eram în cumpănă și am cerut ajutor și în momentele de disperare ei sunt cei care mă ajută… să ies din impas.
Atunci cand m-am ratacit, un inger mi-a iesit in cale si mi-a aratat drumul, pentru mine a fost o minune. Exact in momentul cand am avut mai mare nevoie, sa apara si sa  ma ajute fara macar sa zic in glas de ce am nevoie.

Mai apoi, cand trista asteptam, tremurand, intalnirea cu soarta… fiindu-mi frica sa renunt la ceea ce numim noi fericire in doi. Un inger a vazut lacrimile in ochii mei, m-a facut sa zambesc si m-a convins ca am facut decizia corecta.

Leave a Reply

