Vreau sa fiu buna cu toata lumea sa ajut atuni cand e nevoie si mai ales sa nu fiu eu cauza problemelor, nelinistilor… pentru mine e dureros ca am pierdut iluzia unui viitor, am pierdut ceva ce nici nu imi apartinea. Iti dai seama cat de neasteptat si dureros ar fi pentru cineva sa piarda ceea ce i-a apartinut pe buna dreptate?  Mereu m-am simtit vinovata si implicata.

Am fost prea egoista, am fost si rea uneori si am facut multe greseli in viata. Acum am insa un vis senin, ceva sfant, ceva doar pentru mine. Acum vreau sa procedez corect si nu voi distruge realitatea frumoasa a nimanui. Iar pentru mine sper, ca mi se va permite sa pastrez iluzia unei alte vieti. O viata din trecut si poate una in viitor.

Iti multumesc pentru clipele fericite.

Te rog pleaca.

Leave a Reply

